hamerslag.reismee.nl

Dag 7 Las Vegas

Vandaag een dag in Las Vegas. De uiterste uitcheck tijd was 11 uur en dat hebben we dan ook gedaan.

Onze auto opgehaald en richting het Palazzo hotel gereden. Onderweg er naar toe ziet Sanne een tattoo shop die ze kent van tv. Ze kijkt altijd naar Ink Master en nu kwamen we langs de shop van een deelnemer uit Las Vegas. Ik snap niet hoe ze het gezien heeft want het zit ergens tussen wat kleinere shops in. Het valt niet op maar zij zag het. Ze wilde hier graag naar toe kijken of Cleen Rock One er was. Helaas voor haar was hij niet aanwezig maar zou hij later op de dag er zijn. Met wat stiickers, buttons en foto’s van de tattoo shop zijn we weer vertrokken.

Op naar het Palazzo hotel. Wat een prachtig hotel is dit, samen met het Venetian Hotel. Natuurlijk heb je in dit hotel net als in alle andere hotels de vele gokkasten, maar de sfeer is helemaal Italiaans met echte gondels die de toeristen rondvaren. Eén voordeel van al deze hotels aan de strip, ze hebben allemaal airco. In het Venetian hotel zit een Carlo’s bakery. Ook dit is van een programma wat Sanne graag kijkt. Carlo zelf was er niet. Dat is niet zo gek hij veel van deze winkels verspreid over Amerika. Natuurlijk konden we niet met lege handen weg gaan en kochten we voor Youri een koekje met M&M er in en Sanne een chocolade brownie.

Na deze twee prachtige hotels die in elkaar overlopen hebben we achter een volgens de volgende hotels/casino’s bekeken. Ceaser’s Palace en hotel Paris. Je bent er wel even zoet mee want stuk voor stuk zijn het prachtige hotels maar enorm groot. Tussendoor werden we nog verrast met een onweersbui. Je zou denken dat het dan een beetje afkoelt maar helaas het was nog steeds warm.

Op de terugweg naar onze auto nog even de Starbucks ingegaan. Het liep al tegen 17 uur en Sanne wilde heel graag terug naar de tattoo shop om te kijken of hij er nu wel was. Helaas, maar ze zeiden dat hij vanavond zou komen rond 19 uur.

Op naar Hotel New York New York. Bij dit hotel hoeven we alleen de resort fee te betalen, ik heb dit namelijk weer bij elkaar gespeeld op het spel MyVegas. Het hotel heeft een achtbaan en bij het spel Myvegas kun je ook een dagpas voor deze achtbaan bij elkaar spelen. Dit allemaal geregeld bij de balie van Mlife zodat Sanne, als we tijd hebben, in de achtbaan kan.

Tijd om te eten. Dit hebben we gedaan net even buiten de drukte van Las Vegas. Bij het hotel/casino Santa Fe, 10 min rijden. Natuurlijk nog even langs de tattoo shop gereden om te kijken of Cleen Rock One er nu wel was. Hij was er weer niet. We begrepen dat hij net na ons 2e bezoek in de shop was en een half uur voor ons bezoek nu weer vertrokken was. Helaas voor Sanne maar we gaan echt niet een 4e keer terug.

Het buffet bij Santa Fe was prima, heel veel keus uit verschillende keukens. Had ik al gezegd dat ik dit ook bij elkaar heb gespeeld met het Myvegas spel????

Terug bij het hotel New York New York, het was inmiddels 22 uur, ging Sanne dan toch maar eens de achtbaan uit proberen. Ze kwam anderhalf uur later en 8 ritjes in de achtbaan verder, weer terug op de hotel kamer.

Het einde van weer een volle vakantie dag.

WaiLeng

Ik zit echt te genieten van je verslag, fijne vakantie.

Renee

Leuke dag weer! Carlo's bakery wil ik in Florida ook langs in Sept, wij kijken er ook altijd naar! Gaaf he Las Vegas! Waanziinnig de Venetian!