hamerslag.reismee.nl

Dag 8 Las Vegas - Zion

Vanochtend weer wat later uitgecheckt. Rond 10:30 uur verlieten we hotel New York New York. Over Las Vegas Boulevard richting de Pawn Shop van wederom een tv programma. Kenners die zullen het vast wel een keer gezien hebben op tv. Ook dit keer was er niemand van de hoofdpersonen aanwezig. Wel leuk om een keer gezien te hebben. Je bent er nu toch.

Op naar Zion. Aangezien Santa Fe in de richting lag, hebben we hier weer gegeten, nu geheel gratis met punten van het spel MyVegas.

De rit naar Springdale (Zion) duurde zo’n 3 uur, onderweg nog even wat boodschappen gehaald. Wat een geweldige route, schitterende omgeving. Overal rode rotsen om je heen en nu met de zon en de onweer wolken, prachtig!

In Utah ging de klok een uur voor uit zodat het 18 uur was toen wij bij ons hotel waren. De kinderen wilden eigenlijk gaan zwemmen maar toen ging het (kort) onweren. Hopelijk kunnen we morgen de Narrows gaan lopen. Dit is een kloof in het Nationale park Zion. 1 van de favoriete wandelingen. Het zal wel druk zijn aangezien we op een zaterdag dus in het weekend zitten.

Een kort verslag van deze dag, was dan ook veel (3 uur) in de auto zitten. Dit was vanwege de route geen straf. Foto's zeggen genoeg.

Toch????

WaiLeng

Mooi verslag :)
Mooie voetbal shirtjes. Mijn cluppie.

Renee

Prachtige foto's van een schitterende omgeving! Geniet lekker verder!

Helen

Wow net ff bijgelezen.al mooie dingen gezien hoor.lekker genieten en ons voiral mee laten genieten van n afstandje! Fijne reis nog....
Gr van ons

Carol

Your pictures could be made into postcards

jan koning

Mira mooie foto's van een schitterende omgeving.

Richard

wow,wat n schitterende omgeving
prachtige foto's

Mik Robben

super leuk verhaal en mooie foto"

p.s Zou Sanne een keer met mij willen chillen??