hamerslag.reismee.nl

Dag 10 Zion - Bryce Canyon

Vandaag rustig wakker geworden, laat ontbeten en rond 11 uur vertrokken. Erg lang hoeven we niet te rijden want net als we Zion uit zijn gereden bij de east entrance, kom je door een tunnel met meteen aan de rechterkant een kleine parkeerplaats. Van uit daar begint de Canyon overlook trail.

Een korte hike van 1,6 km naar een uitzichtpunt over de Canyon. Leuke korte hike met als beloning een schitternd uitzicht.

"Overkapping" onderweg.

Tijdens de wandeling al mooie uitzichten.

En aan het einde van deze hike het utizicht over Zion Canyon.

Even uitrusten op een rots

En dan weer dezelfde weg terug.

Het was een leuke wandeling die voor iedereen goed te doen is. Ik denk dat wij er in totaal 40 min over hebben gedaan met het genieten van het uitzicht erbij.

Nu door richting Bryce Canyon. Rond 14 uur waren we al bij ons hotel, Ruby's Inn. De kinderen hebben wat gekocht in de souveniers winkel en we konden al inchecken maar pas om 16 uur op onze kamer. Doorgereden naar de ingang van Bryce Canyon. Daar tot het einde doorgereden en op de terugweg alle viewpoints meegenomen.

Sanne vond het ook erg mooi en is bij ieder viewpoint mee uitgestapt.

Nog wat gegeten in het restaurant bij Ruby's Inn en wie kwamen we daar tegen......

Gunther Rozen, voor de kenners ook uit Oisterwijk. Wereld is klein.

Ingrid

Wat een heerlijke reis zijn jullie aan t maken. Leuk om te volgen en veel herkenbaar. Ook 't spelen en redeemen via My Vegas. Lkkr genieten daar. Ingrid uit Tilburg

Renee

Prachtige dag met mooie trails en geweldige uitzichten en rotspartijen! Genieten met een Hoofdletter!

Irma

Jammer geen bekende Amerikaan,maar dit is ook leuk.
We hebben het ook aan Ad en Thea laten zien. Ze vonden het eg leuk.

Carol

That is really neat that you met someone from your town. It is a small world. I'm glad you had another beautiful hike today.

Richard

mooi verslag van een mooie dag!